DPS.ZP.261.3.2018 Moczary dn. 23.04.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 20 lipca 2017 r., Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro (art.4 pkt 8 ustawy pzp ). W zakresie nieuregulowanym treścią niniejszego zapytania ofertowego zastosowanie znajdują postanowienia obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu wewnętrznego ustalonego w Domu Pomocy Społecznej w Moczarach na podstawie w/w ustawy i dotyczy udzielania zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych polskich równowartość 30 000 EURO.
Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Moczarach, Moczary 41, 38 – 700 Ustrzyki Dolne, NIP: 689-10-09-915, REGON: 001276610,zaprasza do złożenia ofert na: „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę stołówki oraz budowę łącznika budynków 3 i 4 Domu Pomocy Społecznej w Moczarach”.
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. poz. 1332 z 2017 r.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tj. z dnia 10 maja 2013 r., Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389) dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja komunikacyjna dla osób niepełnosprawnych i rozbudowa stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Moczarach” w tym:
Rozbudowa istniejącej stołówki (szacunkowa powierzchnia rozbudowy – ok. 170 m2)
Wykonanie łącznika pomiędzy budynkami nr 3 i 4 (szacunkowa powierzchnia zabudowy ok. 300 m2)
Wykonanie niezbędnych instalacji: sanitarnych oraz elektrycznej
- Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
wykonanie projektu koncepcyjnego,
uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o warunkach zabudowy,
wykonanie mapy do celów projektowych dla zakresu inwestycji,
wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie budowy budynków obejmującego: branżę architektoniczną, branżę konstrukcyjną, branżę sanitarną, branżę elektryczną – 6 egzemplarzy,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze,
wykonanie kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż – po 2 egzemplarze,
wykonanie przedmiaru robót – 2 egzemplarze,
uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, wymaganych obowiązującymi normami
i aktualnymi warunkami technicznymi oraz innymi przepisami obowiązującymi zgodnie z prawem w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu,
wersji elektronicznej opracowania na płycie CD w wersji edytowalnej
i nieedytowalnej.
- Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje.
a) teren inwestycji nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
b) dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe pomiędzy poszczególnymi branżami,
c) zastosowane materiały w projekcie powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, tj. z dnia 8 czerwca 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332),
d) dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwa konkurencję,
e) dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia ,
f) każdy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w oddzielnym segregatorze
z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora,
g) w cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii, ekspertyz , uzyskania decyzji itp. Zamawiający zakłada, że Wykonawca we własnym zakresie na swój koszt uzyska niezbędne materiały i informacje niezbędne do projektowania, w tym także mapy, podkłady geodezyjne oraz dokona potrzebnych pomiarów, badań i sprawdzeń istniejących budynków użyteczności publicznej i instalacji, wskazanych przez Zamawiającego, jeżeli okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia.
h) wykonawca uzgodni z zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże rozwiązań.
- W ramach nadzoru autorskiego wykonawca zobowiązany będzie do:
a) udzielenia wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w procedurze wyłaniania wykonawcy robót,
b) kontrolowania w toku realizacji robót zgodności z dokumentacją projektową rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych,
c) uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wykonawcy robót budowlanych wątpliwość powstałych w trakcie realizacji budowy,
d) udziału w naradach technicznych,
e) udziału w odbiorze końcowym inwestycji,
f) wykonywania czynności wynikających z art. 20 ust. 1 - 4oraz art. 21 Prawa budowlanego.
- Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy – za datę zakończenia realizacji niniejszego zamówienia uznaje się datę uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę, termin pełnienia nadzoru autorskiego - do końca realizacji inwestycji.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
minimum 5 projektów architektoniczno - budowlanych budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 500 m2 i kubaturze min 2000 m3. Wykonawca zobowiązany jest do formularza doświadczenia zawodowego (załącznik nr 3) dołączyć listy referencyjne od Zamawiających.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Dom Pomocy Społecznej w Moczarach, Moczary 41, 38 – 700 Ustrzyki Dolne – sekretariat (pok. nr 1)
do 11.05.2018 r. do godz. 11 00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę stołówki oraz budowę łącznika budynków 3 i 4 Domu Pomocy Społecznej w Moczarach - nie otwierać przed 11.05.2018 r. godz. 11 15”
- Termin otwarcia ofert 11.05.2018 r. godz. 11 15
- Termin związania ofertą 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
- Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
Maciej Stebnicki – adres e – mail: zamowienia@dpsmoczary.pl
Tel. Kontaktowy: 13 461 11 07
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim wg. Załącznika nr 1 – formularz ofertowy.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej:
Cena wskazana przez w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje. Cena powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (cena ryczałtowa).
- Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego: Cena - waga kryterium 100%
- Załącznikami do niniejszego ogłoszenia jest:
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – wzór umowy
- Załącznik nr 3 – doświadczenie zawodowe