Informacja
o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze
referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym
W wyniku zakończonej procedury naboru do zatrudnienia na ww. stanowisku został wybrany Pan Dawid Szylak zamieszkały - Stańkowa.
Uzasadnienie wyboru:
Kandydat spełniła wszystkie niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze
na stanowisko referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym, a jego kandydatura została wysoko oceniona w ramach przeprowadzonego dwustopniowego procesu naboru.
Pan Dawid Szylak legitymuje się wymaganym wykształceniem, posiada doświadczenie zawodowe, wiedzę merytoryczną oraz predyspozycje osobowościowe dające gwarancję należytego wykonywania obowiązków na tym stanowisku.
Ogłoszenie o naborze
STAROSTA BIESZCZADZKI
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Referenta
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym
w Ustrzykach Dolnych
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne,
4) co najmniej 2-letni staż pracy,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu,
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe i preferowane:
1) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań w szczególności:
- prawo geodezyjne i kartograficzne,
- rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz przepisów związanych z dostępem do informacji publicznej i ochrony danych osobowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
2) znajomość procedur administracyjnych oraz elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
3) umiejętność obsługi komputera w tym dobra znajomość obsługi programów biurowych MS Office (Word, Excel) oraz Turbo EWID,
4) odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku.
3. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań dodatkowych i preferowanych,
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
5) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwskazań do zajmowania stanowiska objętego naborem (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert),
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność lub oświadczenie o nieposiadaniu orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
9) inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje
i umiejętności w szczególności w ramach wymagań dodatkowych.
Dokumenty (każda zapisana strona) w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Dokumenty aplikacyjne tj.: list motywacyjny, CV oraz inne dokumenty złożone a niewymienione w ust. 3 powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych”.
4. Zakres zadań ( z grudnia 2021) wykonywanych na stanowisku:
- referowanie spraw i przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie zmian w operatach ewidencji gruntów i budynków,
- przyjmowanie i obsługa stron w zakresie spraw związanych ze zmianami w operatach ewidencji gruntów i budynków,
- wprowadzanie zmian do operatów ewidencji gruntów i budynków dotyczących danych przedmiotowych w systemie Turbo-Ewid,
- wprowadzanie zeskanowanych materiałów do zasobu systemu Turbo-Ewid,
- prowadzenie Bazy Metadanych,
- administrowanie kontami dostępowymi w portalu przestrzennym,
- przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej przy wykonywaniu czynności kancelaryjnych, ewidencjonowaniu i przechowywaniu akt,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego o ile dotyczą treści stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.
5. Warunki pracy na stanowisku.
Praca o charakterze biurowym w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Ustrzykach Dolnych, w budynku na ul. Pionierskiej 10, parter.
6. Pozostałe informacje:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Ustrzykach Dolnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%,
- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzone dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Ustrzykach Dolnych” należy złożyć do dnia 21 grudnia 2021r. w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych ul. Bełska 22, I piętro, pokój nr 8,
- składane dokumenty należy ponumerować i trwale połączyć,
- aplikacje, które wpłyną po wymaganym terminie, nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo na adres wskazany przez kandydata,
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.bieszczadzki.pl/ w zakładce: Ogłoszenia i Komunikaty.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuje się, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bieszczadzki z siedzibą w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, tel. 13 4712500, e-mail: powiat@bieszczadzki.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Referenta do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanena podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. 5 lat).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji zadań wynikających z przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. W Starostwie Powiatowym w Ustrzykach Dolnych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym Pani/Pan może się kontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych.
Sposoby kontaktu: adres korespondencyjny Starostwo Powiatowe w Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22,38-700 Ustrzyki Dolne, tel.: 13 4712500, e-mail: iod@bieszczadzki.pl
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Ustrzyki Dolne, dn. 10.12.2021r.